🛍️
Polski Mały Biznes🤍

Reklamacje i zwroty

Polityka zwrotu kosztów

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia. Zrób to drogą mailową pisząc na adres kontakt@skrzynia-skarbow.pl. Przedmioty odesłane do nas bez wcześniejszej prośby o zwrot nie zostaną przyjęte.

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

Warunki zwrotów:

Aby przedmiot kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
  • umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

Zwrotowi nie podlegają następujące przedmioty:

  • wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
  • zostały uszkodzone lub noszą ślady użytkowania przez kupującego. 

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. 

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Adres do zwrotu zostanie podany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji.

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Uszkodzenia i problemy oraz reklamacje

Prosimy o sprawdzenie swojego zamówienia po otrzymaniu i natychmiastowy kontakt w przypadku, gdyby przedmiot okazał się uszkodzony lub inny, niż zamówiony. Pozwoli nam to zaadresować problem oraz dostarczyć Ci najlepsze możliwe rozwiązanie.

W przypadku reklamacji, gdy produkt uległ uszkodzeniu nie z winy użytkownika, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@skrzynia-skarbow.pl Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni kalendarzowych, chociaż nie powinien zająć on dłużej niż 7 dni kalendarzowych, w czasie których zaproponujemy Ci rozwiązanie zaadresowanej kwestii. 

Kontakt do nas

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@skrzynia-skarbow.pl